loading

برنامه ریزی جهت حضور فعالین اقتصادی استان در گلفود ۲۰۲۴


مشاور عالی اتاق بازرگانی هرمزگان در امور کشاورزی مطرح کرد:

جای خالی محصولات کشاورزی هرمزگان در نمایشگاه گلفود دبی

مشاور اتاق بازرگانی هرمزگان در امور کشاورزی گفت: نماشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین رویدادهای جهان در زمینه معرفی تولیدات صنایع غذایی و کشاورزی است که هر ساله برگزار می گردد و خلا جای خالی محصولات بومی استان در این نمایشگاه به خوبی احساس می شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، مهدی ترابی در این خصوص اظهار داشت: در این نمایشگاه رویدادهای مهم و دستاوردهای صنعت غذا و نوشیدنی، لبنیات، روغن های خوراکی، غلات و حبوبات، انواع پروئین های دام و طیور و محصولات فرآوری شده آنها و همچنین محصولات ارگانیک ، خرما، خشکبار و غذاهای بین المللی از برندهای مطرح دنیا به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: در سال جاری میلادی ۲۰۲۳ نیز این نمایشگاه با حضور بیش از ۵ هزار شرکت و برند از ۱۲۵ کشور دنیا برگزار شد و فرصت مناسبی را برای حضور و معرفی و رقابت فعالین در این بخش فراهم کرد.

ترابی تصریح کرد: این نمایشگاه با توجه به حضور برندهای مهم صنعت غذا در دنیا می تواند فرصت مناسبی جهت معرفی پتانسیل های محصولات کشاورزی و غذایی کشور و استان هرمزگان فراهم آورد.
مشاور عالی اتاق بازرگانی هرمزگان در امور کشاورزی ادامه داد: اگر چه شاهد حضور برخی از برندهای معروف صنعت غذایی کشور در این نمایشگاه بودیم اما با توجه به اهمیت این رویداد هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور پررنگ تر محصولات تولیدی استان هرمزگان در سال ۲۰۲۴ را در دستور کار اتاق بازرگانی هرمزگان قرار داده ایم.

ترابی تاکید کرد: با توجه به چشم اندازی که برای انجمن ها و اعضا و فعالین اقتصادی این بخش ترسیم شده امید است شاهد حضور بیشتر و فعالتر و معرفی پتانسیل های فراوان در زمینه محصولات کشاورزی و صنایع غذایی استان در بازار جهانی و ایجاد زمینه جهت ارتباط با فعالین و برندهای معروف و معتبر دنیا باشیم.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=12616

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *