loading

نائب رییس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی خبر داد:


نائب رییس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی خبر داد:

سفرپربار نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان به نمایشگاه گلفود دبی/
سفر هیات تجاری امارات به استان هرمزگان و خرید مستقیم ۴۴ تن محصولات کشاورزی استان توسط این هیات تجاری

نائب رییس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی هرمزگان گفت: سفر نمایندگان انجمن تولیدکنندگا، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی اتاق بازرگانی هرمزگان به نمایشگاه گلفود دبی دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال داشت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، محمد جوادی در خصوص دستاوردهای این سفر گفت: در این سفر دیدارهای متعددی با رئیس شورای بازرگانان ایران و دبی داشتیم که ضمن معرفی پتانسیل های صادراتی محصولات کشاورزی استان خواستار تعامل دوسویه با تجار فعال در زمینه صادرات مصحولات کشاورزی مقیم کشور امارات شدیم.
وی افزود: همچنین در این سفر ضمن بازدید از میدان مرکزی تره بار دبی، از تجار به نام دبی که در زمینه محصولات کشاورزی فعالیت دارند دعوت به عمل آمد که به هرمزگان سفر نمایند تا بتوانند از نزدیک از ظرفیت های استان در بخش کشاورزی بازدید به عمل آورند.

جوادی ادامه داد: در پاسخ به دعوت انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی از هیات تجاری در دبی این هیات ۱۱ اسفند ماه جاری در بندرعباس حضور یافتند و از مزارع کشاورزی رودان و غرب بندرعباس بازدید به عمل آوردند.

در این سفر در مرحله اول ۴۴ تن محصولات کشاورزی شامل انواع صیفی از هرمزگان به مقصد کشور امارات توسط این هیات تجاری خریداری و صادر شد.

نائب رییس انجمن تولیدکنندگا، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی اتاق بازرگانی هرمزگان تصریح کرد: این انجمن در سال آتی با هدف تقویت جایگاه محصولات کشاورزی استان در بازار های هدف به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت خود را با سرعت بیشتری ادامه می دهد و امید است بتوانیم در این بخش دستاوردهای بسیار خوبی جهت تولید صادرات محور استان رقم بزنیم که به یقین در معیشت بهره برداران بخش کشاورزی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=12734

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *