loading

کسب رتبه یک برتر اتاق بازرگانی هرمزگان در بخش آموزش


برای سومین سال متوالی

کسب رتبه یک برتر اتاق بازرگانی هرمزگان در بخش آموزش

بخش آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک برتر در بین اتاق های استانی سراسر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، بر اساس اعلام موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق بازرگانی هرمزگان در بخش دوره ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی طی سال۱۴۰۱ توانست رتبه یک برتر را در این بخش برای سومین سال متوالی کسب نماید.

در همین راستا رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران طی تقدیرنامه ای از تلاش های شایسته ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان در این بخش قدردانی نمود.

متن نامه دکتر حسین میرمحمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران بدین شرح است:

جناب آقای محمدرضا صفا

ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

بدینوسیله از تلاش های وافر و شایسته تحسین جنابعالی در بخش آموزش آن اتاق در همکاری با موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای برگزاری سمینارهای آموزشی در آن اتاق طی سال ۱۴۰۱ و کسب رتبه یک برتر تشکر و قدردانی می نمایم.

مسلما این تلاش های شایسته تحسین در اعتلای دانش فعالان اقتصادی که لازمه رقابت آنان با همتایان خارجی می باشد، و نهایتا به پیشرفت اقتصادی کشور منجر می شود، تاثیر بسزا دارد و سهم شما در نیل به این مهم شایسته سپاس بسیار است.

دکتر حسین میرمحمدصادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=12906

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *