loading

مشکلات فعالان اقتصادی هرمزگان رسیدگی می‌شود


معاون قضایی دادستان کل کشور در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان:

مشکلات فعالان اقتصادی هرمزگان رسیدگی می‌شود

دکتر علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن تشکر از اتاق بازرگانی بندرعباس جهت میزبانی و برنامه ریزی این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در جنگ اقتصادی قرار داریم قوای سه گانه مکلف بر رفع موانع اقتصادی هستند و در قوه قضاییه نیز بر همین اساس ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول قوه قضاییه و دبیری دادستان کل کشور در حال فعالیت می باشد.
وی به طرح تخصصی موضوعات با حضور بالاترین مقام متولی امر مرتبط با موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مباحث مطرح شده سعی خواهیم کرد که یک جلسه از این ستاد را به موضوع صنایع دریایی اختصاص دهیم .

دکتر جمادی ظرفیت دادگستری هرمزگان را ظرفیتی منحصر به فرد عنوان کرد و افزود: با توجه به این ظرفیت خیلی از مسائل در حوزه های استاندارد،محیط زیست، منابع طبیعی و … در استان قابلیت حل و فصل دارد.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: ما در کنار واحدهای تولیدی هستیم و سعی ما بر این است که صرف نظر از تشکیل پرونده های قضایی نسبت به رفع موانع ورود کنیم و از اینرو احیا کردن هزار و ۱۶۶ واحد تولیدی تعطیل و یا در شرف تعطیلی بیانگر اعتقاد این مجموعه بر این موضوع می باشد.

وی مجموع بازیدهای قوه قضاییه از واحد های تولیدی در سال گذشته را ۵ هزار و ۱۶۵ مورد بازدید برشمرد و اضافه کرد: در نتیجه این حمایت ها به حفظ اشتغال ۳۴۵ هزار و ۹۸۴ نفر کمک شد و در کنار آن ۵۳ هزار و ۳۶۲ ایجاد شغل جدید نیز صورت گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: شما افسران بلند مرتبه جنگ اقتصادی هستید و عملکرد شما در این عرصه سبب شده که علی رغم هجمه های اقتصادی ما کمبود جدی را در کشور احساس نکنیم.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=13314

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *