loading

امنیت و سرمایه گذاری دو بال توسعه جامعه محسوب می شود


فرمانده انتظامی هرمزگان مطرح کرد:
امنیت و سرمایه گذاری دو بال توسعه جامعه محسوب می شود

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: معتقدیم امنیت و سرمایه گذاری دو بال توسعه جامعه محسوب می شوند و استقرار امنیت رشد سرمایه گذاری را به دنبال دارد و نتیجه آن افزایش اشتغال، کارآفرینی، تولید و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: اقدامات انجام شده در مجموعه انتظامی کشور نسبت به پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و در طول عمر با برکت انقلاب نیز همواره مسیر رشد و تعالی را طی کرده است و کارامدتر و پویاتر از گذشته در خدمت آرامش مردم است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در نشست صمیمی با رییس اتاق، اعضای هیات نمایندگان و مشاوران اتاق بازرگانی هرمزگان، اظهار داشت: مکتب ما مکتب سیدالشهداست و این مکتب با ایثار، از خودگذشتگی و شهادت عجین شده است.

وی افزود: مردم باید در امنیت و آرامش باشند و ما نیز در مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی هم پیمان و هم قسم شده ایم که این امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم.

جاویدان تصریح کرد: اقتصاد و سرمایه گذاری زمانی رشد خواهد داشت که امنیت باشد و بی تردید نیروی انتظامی با عملکرد شفاف خود در حوزه اقتصاد مسیر را برای فعالان اقتصادی امن و هموار می سازند.
وی تاکید کرد: موفقیت پلیس در ماموریت ها منوط به همراهی و همکاری همه ارکان جامعه است و مردم محوری پایه و اساس حرکت نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان بیان داشت: رشد اقتصاد در استان هرمزگان منوط به تقویت و همراهی با بخش خصوصی است و پلیس در حوزه اقتصاد تمام وظایف خود را در این راستا به نحو احسنت انجام می دهد و تعامل و همکاری بسیار خوبی با فعالین اقتصادی دارد.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=14562

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *