loading

برگزاری انتخابات کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته


انتخابات کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته ظهر امروز با حضور ریاست اتاق، رییس خانه کشاورز استان، صادرکنندگان محصولات کشاورزی و فعالین این بخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در این جلسه با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در استان، بیان داشت: کمیسیون کشاورزی اتاق باید یکی از فعال ترین و پویاترین کمیسیون های اتاق باشد.

محمدرضا صفا افزود: استان هرمزگان یکی از مهمترین و راهبردی ترین مناطق کشور می باشد که از ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، گردشگری و تجارت برخوردار است.

وی تصریح کرد:با توجه به جایگاه استراتژیک این استان و ظرفیت های ویژه بخش کشاورزی، این بخش می تواند نقش بسزایی در توسعه اقتصاد و بهبود معیشت مردم این منطقه و حتی کشور داشته باشد.

صفا تاکید کرد:  برای تقویت و توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی باید سعی کنیم تا توانمندی های کشاورزان را ارتقا دهیم چرا که با این کار علاوه بر رونق تولیدات بخش کشاورزی، سهم این بخش در اقتصاد و اشتغال زایی نیز افزایش می یابد.

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ادامه داد: اتاق بازرگانی بندرعباس با تشکیل کمیسیون های تخصصی و کارشناسی مشکلات موجود در بخش های مختلف سعی کرده به حل سریع مشکلات کمک نماید و در این بین عملکرد کمیسیون های اتاق باید قوی و کاربردی باشد.

در ادامه این نشست انتخابات کمیسیون کشاورزی برگزار شد که پس از اخذ آرا ایمان جمالی به عنوان رییس، فرحناز علوی به عنوان نایب رییس اول و محمدرضا زهی به عنوان نایب رییس دوم به مدت دوسال سکان این کمیسیون را به دست گرفتند.

 

 

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=1473

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *