loading

اهداف اتاق بازرگانی بندرعباس بر روی رشد و توسعه اقتصادی هرمزگان متمرکز است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: اهداف و برنامه های تدوین شده در اتاق بازرگانی بندرعباس بر روی رشد و توسعه اقتصادی هرمزگان متمرکز است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، محمدرضا صفا در دیدار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با فرماندار بندرعباس اظهار داشت: اتاق همواره تلاش خود را برای جذب فعالان اقتصادی استان متمرکز کرده است که ایجاد ۱۲ کمیسیون تخصصی در همین راستا خود گواهی است بر این مدعا.

وی افزود: تشکیل کمیسیون های تخصصی در اتاق بازرگانی بندرعباس و کارشناسی مشکلات و ارائه ایده و پشنهادات در باب بهبود فضای کسب و کار خود به تنهایی بخش اعظمی از مشکلات فعالان اقتصادی را حل و فصل می کند.

صفا بیان داشت: استان هرمزگان با داشتن ظرفیت های طلایی باید خواستگاه نخست فعالان اقتصادی در بحث سرمایه گذاری باشد و می توان با حذف برورکراسی های اداری و تسهیل سازی قوانین در باب جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی عملکردهای شاخصی را ارائه داد.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس با توجه به موقعیت و ظرفیت های خود باید تبدیل به اتاق جهانی شود و برای رسیدن به این مهم باید جایگاه بخش خصوصی در استان تقویت و نظرات بخش خصوصی در تصمیمات کلان اقتصادی لحاظ شود.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=1499

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *