loading

تاکید ویژه استاندار هرمزگان برای پیگیری مصوبات شورای گفتگو


استاندار هرمزگان گفت: پیگیری مصوبات قبلی شورای گفتگو تا مرحله اجرایی باید در اولویت نخست این نشست قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، مهدی دوستی در هشتاد و چهارمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که با حضور رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و دیگر مدعوین و نمایندگان دستگاه های دولتی برگزار شد، اظهار داشت: تمام مصوبات شورای گفتگو لازم الاجراست و تمام مدیران مربوطه باید در این نشست حضور داشته باشند.

وی افزود: همراهی دولت با بخش خصوصی لازمه تقویت این بخش است و اجرای مصوبات قبلی شورای گفتگو باید در دستور کار تمام نشست های این شورا قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: با پیگیری های استاندار استان هرمزگان که بیشترین تعامل را تاکنون با بخش خصوصی داشته اند انتقال کارت های بازرگانی شرکت های بزرگ به استان هرمزگان در حال انجام است که به نمایندگی از فعالان اقتصادی از زحمات و تلاش های استاندار استان هرمزگان در این خصوص قدردانی می نماییم.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: استان هرمزگان از دیرباز در صادرات کالا و ارزآوری به کشور عزیزمان نقش پررنگی داشته است و گواهی مبدا به عنوان یک سند معتبر در کنار دیگر اسناد گمرکی بین‌المللی در صادرات کالاهای غیرنفتی نقش به سزایی دارد.

وی بیان داشت: اتاق بازرگانی ایران از سوی اتاق بازرگانی جهانی مسئول صدور گواهی مبدا شناخته شده است که این اتاق سهم بزرگی در تعدد صدورگواهی مبدا را دارد و با توجه به تعداد بالای درخواست گواهی مبدا در دیگر شهرهای استان، اتاق بازرگانی هرمزگان در چند سال اخیر شعبات صدور گواهی مبدا را در بندرلنگه، جاسک و میناب نیز افتتاح نموده است که با بازگشایی مجدد گمرکات شرق استان ظرفیت لازم در صدور گواهی مبدا را دارد.

همچنین در ادامه این نشست گزارش مکان‌یابی پروژه احداث پارک لجستیک بندرعباس ارائه گردید که با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده چندین مکان جهت احداث این پارک شناسایی شده است که در نشست های آتی به نتیجه نهایی خواهد رسید.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=15203

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *