loading

همکاری اتاق بازرگانی و گمرک باعث رونق اقتصادی هرمزگان می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: همکاری و تعامل منطقی بین اتاق و گمرک و تسهیل در امور بازرگانان موجب رونق بخشیدن به فعالیتهای اقتصادی در استان می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، محمدرضا صفا در دیدار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با ناظر گمرکات استان اظهار داشت: با توسعه همکاری بین گمرک استان و بخش خصوصی می توانیم به روان سازی فعالیت های تجاری کمک کنیم.

وی افزود: به عنوان یکی از فعالان بخش خصوصی هرگاه شاهد تسهیل در امور گمرکی بوده ایم انگیزه بیشتری برای کار در میان تجار و صادرکنندگان ایجاد شده و برعکش هرگاه موانع دست و پاگیر ما را اذیت کرده به تولید هم لطمه وارد شده است.

صفا ادامه داد: در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هم ظرفیت بسیار خوبی داریم و می توانیم موضوعات و مشکلات مربوط به گمرک را مطرح کنیم.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس تاکید کرد: استفاده از نیروهای ماندگار هرمزگانی در بدنه گمرک بدون شک اهداف و برنامه های بلندمدت گمرک کمک شایانی خواهد کرد.

این مسوول بیان داشت: ما به دنبال ایجاد تعامل دوسویه با دستگاه هایی نظیر گمرک هستیم و اتاق همواره در کنار گمرک خواهد بود.

ناظر گمرکات استان هرمزگان نیز در ادامه این دیدار گفت: هرمزگان استانی است که علاوه بر ارائه خدمات اقتصادی در سطح ملی، بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای آسیای میانه را از نظر فعالیت های اقتصادی پشتیبانی می کند.

ابوالفضل اکبرپور بیان داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا چرخ اقتصاد استان و کشور بهتر و روان به گردش در آید و در این راستا اتاق بازرگانی و گمرک می تواند نقش تاثیرگذار زیادی داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با کمک اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی بتوانیم گام های بلندتری در جهت حمایت از تولید و صادرات و رونق اقتصادی منطقه برداریم.

 

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=1546

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *