loading

تقدیر حسین سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی از رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان


ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی طی لوح سپاسی از اقدامات رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان جهت شناسایی و رفع موانع فراروی کسب و کار تجار و بازرگانان و همچنین توسعه صادرات و واردات این استان قدردانی به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، متن لوح سپاس حسین سعیدی بدین شرح است:

آنچه امروز در سایه تلاش فعالان اقتصادی و عرصه صنعت موجب توسعه و شکوفایی اقتصاد استان شده و باعث ارتقاء سطح کیفی و ایجاد اعتماد برای مصرف کنندگان گردیده، حاصل تلاش و تعامل خوب جنابعالی و همکاران ساعی می باشد. بدیهی است موفقیت های اتاق بازرگانی بندرعباس و قرار گرفتن آن در جایگاهی متناسب در بین فعالان اقتصادی استان به عنوان نهاد حامی بخش خصوصی و متولی اصلی پیگیری امور بازرگانان و صنعتگران، جز در سایه درایت آن برادر عزیز و وفاق و انسجام ایجاد شده در بین تک تک اعضای محترم هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان آن اتاق حاصل نمی شد.

بدینوسیله مراتب تقدیر ویژه خود را از رویکرد توسعه ای و برنامه محور جنابعالی و همکاران گرامی تان را در جهت شناسایی و رفع موانع فراروی کسب و کار تجار و بازرگانان و پیگیری مشکلات و مطالبات آنان و سایر صنعتگران، همچنین تلاش در جهت فراهم ساختن زیرساخت های اقتصادی مورد نیاز فعالان اقتصادی به منظور توسعه صادرات و واردات و نیز ایجاد انسجام و هماهنگی موثر آن مجموعه مهم با گمرکات استان اعلام می داریم.
سعادت، موفقیت و حسن عاقبت جنابعالی و سایر اعضا و کارکنان خدوم آن مجموعه عظیم را از درگاه یکتای بی همتا مسئلت دارم.

حسین سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=15715

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *