loading

روانسازی چرخ های اقصادی با چکش کاری قوانین


روانسازی چرخ های اقصادی با چکش کاری قوانین

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: روانسازی چرخ های اقتصادی تنها با چکش کاری و انعطاف در برخی قوانین صورت می پذیرد که تعامل دستگاه های اجرایی با اتاق بازرگانی هرمزگان دراین باب مثال زدنی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، محمدرضا صفا در هشتاد و پنجمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: آنچه امروز مطرح است این است که فعالان اقتصادی حاشیه امنی برای انجام فعالیت های اقتصادی ندارند و این حاشیه امن را می توان با استفاده از ظرفیت و منعطف سازی قوانین به وجود آورد.

وی افزود: چالش هایی که در حوزه تجارت و بازرگانی وجود دارد رابطه مستقیمی با بحث بهبود محیط کسب و کار به ویژه اشتغال و ارزآوری برای کشور دارد و از آنجا که استان هرمزگان قطب اقتصادی و تجاری کشور محسوب می شود کند شدن امورات فعالان اقتصادی باعث ضرر و تحمیل هزینه های هنگفت به فعالان اقتصادی و در نهایت دلسردی آنان می گردد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان بیان داشت: مصوبات شورای گفتگو بدون شک لازم الاجرا است و برای هر یک از موضوعات طرح شده در شورای گفتگو ساعت ها و روزها نشست های کارشناسی برگزار شده و فعالان اقتصادی نیز خواستار خروجی تاثیرگذار از این نشست ها هستند.

همچنین پیرو سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان هرمزگان جلسات کارشناسی با فعالین بخش خصوصی برگزار شد که چکیده آن در نشست اصلی شورا مطرح گردید.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در ادامه این نشست افزود: باتوجه به اینکه در ماه آینده سفر ریاست محترم جمهوری به استان هرمزگان برنامه ریزی شده است، از اتاق بازرگانی کمال تشکر را دارم که با تشکیل جلسات کارشناسی متعدد این مسائل را جمع‌آوری کرده و پیگیری‌های لازم برای جمع آوری اطلاعات و مستندات موثق انجام داده است.

وی افزود: تمام مصوبات شورای گفتگو برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در کمترین زمان ممکن اجرایی گردد. استان هرمزگان به عنوان پایتخت اقتصادی کشور باید کمترین دغدغه درخصوص مسائل اقتصادی، صادرات و واردات، پخش وتوزیع، استاندارد، گمرک و مناطق آزاد و کشاورزی را داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=15963

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *