loading

حمایت بخش خصوصی اولویت نخست مدیران دستگاه های اجرایی باشد


نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

حمایت بخش خصوصی اولویت نخست مدیران دستگاه های اجرایی باشد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: تا مادامی که حمایت از بخش خصوصی اولویت نخست دستگاه های اجرایی نباشد نباید منتظر ایجاد تحول در بخش اقتصادی استان باشیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، احمد مرادی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی هرمزگان اظهار داشت: نبض اقتصاد در دستان بخش خصوصی است و برای حرکت رو به جلو در این مسیر باید امور را به بخش خصوصی واگذار نموده و عرصه را برای فعالیت این بخش فراهم آوریم.

مرادی ضمن قدردانی از اتاق بازرگانی هرمزگان به ویژه ریاست اتاق برای فعالیت های متفاوت و ماندگاری که در عرصه اقتصادی و اجتماعی که در کارنامه اتاق به ثبت رسانده است، تاکید کرد: همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی استان با اتاق بازرگانی هرمزگان باید به نقطه قابل قبولی برسد و این مقوله خط قرمز بنده می باشد.

وی افزود: سنگ اندازی در مسیر بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بدون شک خط قرمز ماست و ما نیز در مجلس تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بازرگانان استان به کار خواهیم بست.

مرادی در پایان ضمن قدردانی مجدد از رییس اتاق بازرگانی هرمزگان، تاکید کرد: با توجه به شعار مقام معظم رهبری امید می رود اتاق همچون سال های گذشته بتواند به اهداف و برنامه های خود جامعه عمل پوشانده و در کنار جامعه اقتصادی استان و مردم کسب افتخار نماید.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=16250

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *