loading

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران اثرات خوبی بر اقتصاد هرمزگان خواهد گذاشت


رییس اتاق بازرگانی هرمزگان مطرح کرد:

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران اثرات خوبی بر اقتصاد هرمزگان خواهد گذاشت

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: نمایشگاه اکسپو با هدف معرفی ظرفیت های صادراتی کشورمان بدون شک اثرات بسیار خوبی بر اقتصاد هرمزگان خواهد گذاشت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، محمدرضا صفا در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران اظهار داشت: ظرفیت های استان هرمزگان در بخش های مختلف زبانزد کشورهای هدف است و برگزاری این نمایشگاه ارتباط تجار با اتاق بازرگانی هرمزگان را گسترده تر ساخت.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با ظرفیت هایی که دارد می تواند جایگاه محصولات صادراتی استان هرمزگان در بازارهای هدف را تقویت نماید هر چند در خلال برگزاری این همایش تجار و بازرگانان مطرحی از کشورهای مختلف نظیر روسیه، پاکستان، چین و افغانستان، کویت و …از غرفه اتاق بازرگانی هرمزگان بازدید و برای همکاری مستقیم با اتاق و فعالان اقتصادی استان اعلام آمادگی نمودند.

صفا تصریح کرد: خروجی نمایشگاه اکسپو در حوزه بین الملل قابل توجه خواهد بود و در آینده پذیرای هیات های تجاری بلند پایه در کشورمان خواهیم بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان یادآور شد: اتاق بازرگانی هرمزگان برای همکاری با کشورهای علاقه مند در حوزه صادرات اعلام آمادگی می کند و امید است در سال پیش رو بتوانیم روند صادراتی استان در بخش های مختلف را بیشتر با فعالان اقتصادی کشورهای هدف بشناسانیم.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=16579

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *