loading

اجرای مصوبات شورای گفتگو مسیر امیدبخشی را مقابل فعالان اقتصادی قرار می دهد


رییس اتاق بازرگانی هرمزگان مطرح کرد:

 اجرای مصوبات شورای گفتگو مسیر امیدبخشی را مقابل فعالان اقتصادی قرار می دهد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای گفتگو علاوه بر تاثیرات بسیار خوبی که بر بدنه اقتصاد استان دارد مسیر امید بخشی را مقابل فعالان اقتصادی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، محمدرضا صفا در هشتاد و نهمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که با حضور دوستی استاندار هرمزگان، مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، قهرمانی رییس کل دادگستری استان، بوستانی مدیر کل اطلاعات، بهادری فرماندار بندرعباس و فعالان اقتصادی و دیگر مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: درسالی که گذشت دبیرخانه شورا در راستای حل مشکلات فعالان اقتصادی، ۲۴ جلسه کارشناسی تشکیل داد که در نهایت به ۱۳ نشست اصلی و ۷۴ مصوبه منجر گردید.

وی افزود: در هشتاد و ششمین نشست شورای گفتگو که به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی، دبیرخانه شورای گفت و گو از مجمع مصوبات آن جلسه با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ سه دستاورد ازجمله: استقرار نماینده تام الاختیار بانک مرکزی در استان، رفع موانع برخی از آزمایشگاه‌های همکار و ایجاد باجه ارزی در فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان بیان داشت: با حمایت ها و تاکیدات استاندار هرمزگان به عنوان ریاست شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی انتقال کارت واحدهای تولیدی بزرگ به اتاق بازرگانی هرمزگان درحال انجام است که از مجموع واحدهای تولیدی بزرگ آلومینیوم المهدی بطورکامل انتقال یافته و صبا فولاد، سیمان هرمزگان و نفت آفتاب در مرحله نهایی انتقال هستند.

همچنین تقویم برگزاری نشست های شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، فعالسازی کمیته های فنی ایران و امارات و همچنین ایران و عمان و محول کردن کارگروه تجارت به اتاق بازرگانی هرمزگان و … از جمله مصوبات هشتاد و نهمین نشست شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی بود که به تصویب رسید.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=16842

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *