loading

دعوت اتاق بازرگانی هرمزگان از فعالان اقتصادی و سایر اقشار برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری


دعوت اتاق بازرگانی هرمزگان از فعالان اقتصادی و سایر اقشار برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

رهبر انقلاب: هر کس علاقه‌مند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند و هر کس معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، باید در این زمینه اهتمام مضاعف داشته باشد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با صدور بیانیه ای از فعالان اقتصادی و سایر اقشار جامعه برای حضور گسترده در انتخابات پیش روی دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، در متن این بیانیه آمده است:
بار دیگر در کشور ما حماسه ای رقم خواهد خورد و مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم خونگرم استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و محبوب آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای ایران عزیز را به سمت موفقیت و آبادانی هدایت می کنند.
اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی استان از مردم شریف استان هرمزگان به ویژه فعالان اقتصادی که دل در گرو توسعه و پیشرفت ایران دارند، دعوت می کند تا با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری را به ثبت برسانند.

بدون تردید توسعه کشور تنها با حضور و یاری همه جانبه مردم امکان پذیر است و مردم همیشه و در همه حال صحنه را خالی نگذاشته اند و با حماسه حضورشان به دنیا نشان داده اند که برای حفظ انقلابشان و ارزش های نظام و خون شهدا همیشه آماده اند.

وعده ما ۸ تیرماه جاری در پای صندوق های رای

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=17355

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *