loading

پیام تبریک رییس اتاق بازرگانی هرمزگان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان طی پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن، این روز را به همه‌تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، پیام تبریک محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان به شرح زیر است:

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن فرصتی است برای همه فعالین این حوزه و بخش خصوصی تا ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر دست اندرکاران عرصه تولید، عزم را دو چندان نمائیم تا در اعتلای ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمائیم و در عین حال مروری بر راهکارهای مقابله با مشکلات و نارسائی های این بخش داشته باشیم.

آنچه که در این مسیر اهمیت دارد این است که جهادگران عرصه کار و تولید به عنوان سربازان و سرداران جنگ اقتصادی می بایست مورد حمایت همه جانبه و بی دریغ و قاطع قرار گیرند و نه تنها باید اهتمام داشت که موانع و گرفتاری های داخلی، پشتیبانی از تولید را مختل نسازد، بلکه با عزمی راسخ چنان شود که محیط کسب و کار بیش از گذشته مناسب تر و مساعدتر گردد.

حال روز ملی صنعت و معدن مجال مناسبی است برای تکریم و تجلیل از پیشگامان عرصه تولید و همه کسانی که برای سربلندی کشور عزیزمان تلاش می‌کنند.

اینجانب به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی استان هرمزگان فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی کارآفرینان و تلاشگران واقعی حوزه های صنعت و معدن تبریک عرض نموده و شکوفایی عرصه‌ تولید را با دستان پرتوان خانواده بزرگ تولید و تجارت کشور، آرزومندم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=17482

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *