loading

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی اتاق بازرگانی بندرعباس به قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی هرمزگان


کمک‌های مقابله با کرونا، جزو هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود

رییس اتاق بازر گانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اتاق بازرگانی بندرعباس به مبحث مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: تمام فعالان اقتصادی با راهبری اتاق بازرگانی بندرعباس برای مقابله با کرونا بسیج شده اند و این کمک ها تا مهار کامل این ویروس ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، محمدرضا صفا در این رابطه اظهار داشت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با تلاش شبانه روزی می کوشد تا کمک های فعالان اقتصادی را به کادر درمانی در اقصا نقاط استان برساند و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی دارد.

وی افزود: کمک های تجار و فعالان اقتصادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در ۹ پارت به مراکز درمانی استان ارسال شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به اعلام مدیر کل امور مالیاتی استان هرمزگان تمام کمک های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی به مراکز درمانی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس کمک های افراد به هر روشی از قبیل مایحتاج عمومی و اختصاصی از قبیل تجهیزات و لوازم مصرفی مراکز درمانی به عنوان هزینه قابل قبول از درآمد مشمول مالیات آنها کسر خواهد شد.

صفا همچنین در ادامه با توجه به راه اندازی کمیته خیرین و تجار قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی هرمزگان و واگذاری مسوولیت کمیته به رییس اتاق بازرگانی بندرعباس، بیان داشت: کمک ۲۰۰ میلیون ریالی اتاق به این کمیته و ارسال ۵ تن برنج توسط یکی از خیرین اقتصادی در حالی صورت گرفت که مدت زمان کمی از آغاز فعالیت این کمیته گذشته است و بدون شک کمیته مذکور کمک های قابل توجهی را با مشارکت خیرین جذب خواهد نمود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس بار دیگر از فعالان اقتصادی خواست تا خانواده های نیازمند را در این ایام کرونایی تنها نگذارند چرا که اقتصاد بسیاری از خانوارها در اثر شیوع این ویروس تحت تاثیر قرار گرفته و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بدون شک نیاز این خانواده ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=1776

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *