loading

ارزیابی جایگاه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی بهترین ظرفیت برای حل مشکلات فعالان اقتصادی است و تعامل دولتی ها با بخش خصوصی در هرمزگان مثال زدنی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در نود و سومین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که با حضور چهره های مطرح دولتی و ریاست استاندار هرمزگان برای نخستین بار در اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد،ضمن تقدیر از حمایت های ویژه استاندار هرمزگان، گفت: امیدواریم این نشست باعث تحولات خوبی در عرصه رفع چالش‌های بخش خصوصی گردد.

وی با بیان ارتقا رتبه اتاق بازرگانی هرمزگان در مبحث رتبه بندی استانی شورای گفتگو از ۱۸ به هشت، افزود: ارائه مشکلات کارشناسی شده از سوی فعالان اقتصادی وعزم راسخ استاندار و مدیران اجرایی در رفع مشکلات مطرح‌ شده در این شورای طی سال گذشته،موجب افزایش رتبه استان در بین استان‌های دیگر شد.

وی ادامه داد: جایگاه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان در گروه برتر یعنی شایسته و در حد انتظار ارزیابی‌شده و از بین ۱۴ استان امتیازآور در این گروه رتبه هشتم را کسب کرده و در مقایسه با سال گذشته از گروه دوم به گروه اول و از رتبه هجدهم به رتبه هشتم صعود کرده است.

صفا این جایگاه را نشان‌دهنده اقدامات مهم، مستمر و عزم جدی ریاست شورای گفت‌وگو و مدیران در جهت رفع موانع کسب‌وکار و تسهیل و توسعه تجارت ذکر کرد و تصریح کرد: بدون این همراهی، همکاری و تعامل سازنده رفع این موانع میسر نمی‌شد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان یکی از مشکلاتی که در حال حاضر فعالین بخش خصوصی با آن مواجه هستند را مبحث ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت عنوان کرد که حل شدن این موضوع فعالیت بازرگانان را در صادرات و واردات کالا تسهیل می بخشد.
وی یادآور شد: در خصوص مهم‌ترین مسائل و مشکلات اقتصادی استان، دبیرخانه این شورا مشکلات مهم و اساسی را جمع‌آوری و طبقه‌بندی نموده و به ترتیب اولویت در دستور کار قرار می دهد.

صفا همچنین یک بار دیگر از حمایت های بی دریغ استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه های اجرایی که بالاترین سطح تعامل را با پارلمان بخش خصوصی داشته اند، قدردانی نمود.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=17948

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *