loading

ساخت همراه سرای بیمارستان شهید محمدی با اعتبار ۲۰۰ میلیار ریال توسط اتاق بازرگانی هرمزگان


افتخاری دیگر در کارنامه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

ساخت همراه سرای بیمارستان شهید محمدی با اعتبار ۲۰۰ میلیار ریال توسط اتاق بازرگانی هرمزگان

عملیات اجرایی ساخت همراه‌سرای بیمارستان شهید محمدی بندرعباس واقع در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به همت اتاق بازرگانی هرمزگان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور نمایندگان مجلس، استاندار هرمزگان، رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و دیگر مسوولان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در آئین انعقاد تفاهمنامه و کلنگ زنی این مجموعه عظیم اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده ما بین دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی هرمزگان این همراه سرا با متراژ ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط اتاق بازرگانی هرمزگان در این مجموعه کلنگ زنی شد که شامل ۴۰ واحد ۱۵ متری است.

وی افزود: همراهی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و ارائه راهکارهای لازم سبب شد خدمات دهی اتاق در حوزه درمان و کمک های عامل المنفعه برای نقاط محروم استان به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

صفا بیان داشت: گرمای هوا و انتظار همراهان بیمار در فضای بیمارستان با شرایط نامناسب زیبنده مردم استان ما نیست از این رو اتاق بازرگانی هرمزگان در انجام رسالت های اجتماعی خود اقدام به ساخت این همراه سرا نموده است.

سیدعلی هاشمی؛ عضو هیات نمایندگان، هیات رئیسه خزانه دار اتاق بازرگانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اتاق بازرگانی در چارچوب مسئولیت های اجتماعی در زمینه بهداشت و درمان قدم های خوبی در استان برداشته که ساخت همراه سرای بیمارستان یکی از فعالیت هایی است که اتاق بازرگانی به امیدخدا و همیاری و همکاری خیرین ظرف مدت یک سال و نیم به اتمام و بهره برداری می رساند.

این آیین با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان، استاندار هرمزگان و مسوولان حوزه درمان استان برگزار شد.

یادآور می شود کارنامه اجتماعی اتاق بازرگانی هرمزگان در حوزه درمان بسیار پربار و درخشان است که از آن جمله می توان به کمک بیش از ۳۰ میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان در زمان کرونا، کمک به مناطق زلزله زده فین و سایه خوش، مشارکت در ساخت داروخانه، ساخت مدرسه های متعدد در مناطق محروم هرمزگان اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=17955

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *