loading

برگزاری وبینار معرفی خدمات میربیزینس بانک روسیه


توسط واحد بین الملل اتاق بازرگانی هرمزگان

برگزاری وبینار معرفی خدمات میربیزینس بانک روسیه

وبینار معرفی خدمات میربیزینس بانک روسیه با هدف توسعه مبادلات مالی فی مابین فعالان اقتصادی ایران و روسیه توسط واحد بین الملل اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، این وبینار که با حضور رضا عباسی رئیس شعبه بلوار پاکروفسکی میربیزینس بانک روسیه و مسلم احمدی معاون ارزی بانک ملی استان هرمزگان و ترابی رییس میز تخصصی روسیه برگزار شد، خدمات بانکی میربیزینس بانک روسیه توسط نمایندگان این بانک برای فعالان اقتصادی استان معرفی شد.

یادآور می شود شرکت سهامی «میر بیزنس بانک» یک بانک روسی با سرمایه خارجی است، که فعالیت و عملکرد آن را بانک مرکزی روسیه تنظیم می کند و تنها سهامدار این بانک «بانک ملی ایران» است که ۱۰۰ درصد از سهام آن را در اختیار دارد.

خدمات سپرده پذیری برای شرکتها و اشخاص حقیقی، ارائه ضمانتنامه و ال سی، صدور ضمانت نامه بانکی و یا ضمانت نامه متقابل به نفع شرکت های ایرانی و یا روسی، سپرده گذاری پول جذب شده از شرکتها و اشخاص حقیقی به سپرده ها، افتتاح حساب های بانکی برای اشخاص حقوقی و حقیقی، نقل و انتقال پول به درخواست شرکتها و اشخاص حقیقی و بانکهای کارگزاری به حساب های آنها و … بخشی از خدمات این بانک به متقاضیان است.

این وبینار که به درخواست فعالان اقتصادی بازار روسیه برگزار شد، مشکلات نقل و انتقالات پولی به این کشور توسط نمایندگان فعالان اقتصادی استان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این وبینار نحوه افتتاح حساب، نقل و انتقالات بانکی، تعهدات ارزی، اعتبار نامه و ضمانتنامه های بانکی ارائه گردید.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=18236

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *