loading

توانیر تعهد داد برق منازل هرمزگان قطع نشود


پیرو قطعی های گسترده برق منازل در هرمزگان و گلایه مندی مردمی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن عذرخواهی از مردم استان گفت طبق قول مدیر عامل توانیر کشور از فردا قطعی برق برنامه ریزی شده نخواهیم داشت در غیر اینصورت وزیر نیرو باید پاسخگوی طرح سوال و استیضاح باشد.
رشد مصرف برق باعث شده در پیک تابستان ۲۰ هزار مگاوات کسری برق داشته باشیم و به همین دلیل در نقاط مختلف کشور شاهد قطعی های برنامه ریزی شده هستیم که تا اوایل مهرماه در شبکه توزیع کشور ادامه خواهد داشت اما قطعی برق برای نقاط گرمسیر هرمزگان به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.
این موضوع را امروز مجددا در تماس تلفنی با مدیر عامل توانیر کشور و مدیران وزارت نیرو تذکر داده ام که در صورت تکرار شکایت مردمی و مشاهده قطعی برق برنامه ریزی شده در هرمزگان شخص وزیر نیرو باید پاسخگو باشد اگر دولت ها نتوانسته اند رشد مصرف و تولید را متعادل نمایند مردم نباید چوبش را بخورند. بر همین اساس مدیر عامل توانیر کشور قول داده است که قطعی برق را از هرمزگان جمع کند.
بابت مشقت های قطعی برق از مردم عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانم بعنوان نماینده مردم بلندگویی باشم برای فریاد مشکلات استان
ان شالله دیگر شاهد اینگونه بی تدبیری ها نباشیم و بساط قطعی برق منازل در هرمزگان جمع شود.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=18377

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *