loading

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس به مناسبت روز تشکل ها مطرح کرد:تقویت و حمایت از تشکل ها را در سرفصل اهداف خود قرار داده ایم


رییس اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: اتاق در دور نهم اهتمام ویژه ای به تقویت تشکل ها و کمیسیون های تخصصی دارد و پیاده سازی برنامه های حمایتی از تشکل ها را در سرفصل اهداف اتاق بازرگانی قرار داده ایم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، محمد رضا صفا در سالروز روز ملی تشکل ها اظهار داشت: نقش تشکل ها در تقویت اقتصاد کشور و نقش آفرینی آنها در تصمیم سازی ها می تواند اقتصاد کشور را پویا و هدفمند سازد.

وی همچنین به کارنامه موفق اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه مشارکت برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اتاق بازرگانی بندرعباس با مشارکت فعالان اقتصادی توانست کمک های فراوانی را روانه مراکز درمانی استان نماید که تقدیر ویژه استاندار هرمزگان و جامعه درمانی استان از رییس اتاق بازرگانی بندرعباس را به دنبال داشت.

صفا تاکید کرد: قطعا یکی از عوامل موفقیت اتاق بازرگانی بندرعباس بهره مندی از ظرفیت های تشکل ها است چرا که معتقدیم با ورود تشکل ها جلوی بسیاری از سیاست های نادرست تجاری گرفته می شود.

وی بیان داشت: بخش خصوصی به واسطه ارتباط مستقیمی که با تولیدکنندگان و بازرگانان دارد شفاف ترین اطلاعات را به بدنه دولت ارائه می دهد و باید قبل از اجرای تصمیمات اصلاحات صورت پذیرد اما متاسفانه بعد از تصمیم گیری ها به دنبال اصلاح بر می آییم.

صفا در پایان بیان داشت: رمز موفیت تشکل ها حضور افرادی کاردان و متخصص است که اتاق بازرگانی بندرعباس در حال حاضر با دارا بودن هشت تشکل و ۱۲ کمیسیون تخصصی با حضور افرادی کاردان و شایسته اهداف خود را دنبال می نماید.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=3456

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *