loading

همزمان با هفته دولت: کارخانه تولید انواع قیر پترو کالا حکمتان با حضور استاندار افتتاح می شود


رییس هیات مدیره شرکت پترو کالا حکمتان از افتتاح کارخانه تولید کننده انواع قیر با ظرفیت تولید ۳۷۵ هزار تن در سال با حضور استاندار و نمایندگان بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، سامانی کاویانی عضو اتاق بازرگانی بندرعباس در این رابطه اظهار داشت: کلنگ احداث فاز نخست این کارخانه مرداد ماه ۹۸ به زمین زده شد و در کمتر از ۱۰ ماه مراحل احداث فاز نخست آن به اتمام رسید و امروز شاهد درخشش بخش خصوصی در استان هرمزگان همزمان با هفته دولت خواهیم بود.

وی همچنین سرمایه گذاری ثابت این پروژه را تاکنون ۷۰ میلیارد تومان و سرمایه در گردش آن را ۱۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

رییس هیات مدیره شرکت پتروکالا حکمتان اضافه کرد: میزان سرمایه گذاری ثابت فازهای توسعه این شرکت که شامل فاز دو و سه می باشد بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است و به ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش اعتبار نیاز دارد.

سامانی کاویانی میزان اشتغالزایی پروژه مذکور را در حال حاضر ۷۰ نفر عنوان کرد که در فازهای توسعه این میزان اشتغالزایی به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

عضو اتاق بازرگانی بندرعباس با بیان تمام سرمایه گذاری این پروژه توسط بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات صورت گرفته است، بیان داشت: بدون شک فازهای توسعه این پروژه به حمایت بانک ها و مسوولان حوزه اقتصادی کشور نیاز خواهد داشت.

سامانی کاویانی بیان داشت: اعتماد به بخش خصوصی رشد و و شکوفایی اقتصاد کشور را به دنبال دارد و در این شرایط و برهه واگذاری امور به دستان پرتوان بخش خصوصی تنها کلید موفقیت اقتصاد کشور است.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=3535

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *