loading

دستگاه های دولتی باید با بخش خصوصی همراه باشند


دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: بخش خصوصی به هیچ وجه در مقابل دستگاه های اجرایی نیستند و اکنون زمان آن رسیده که دستگاه ها و نهادهای دولتی بیش از هر زمان دیگری در کنار بخش خصوصی قرار گرفته و به حل مشکلات این بخش کمک نمایند.به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، دکتر پیام رضایی در نشست کارشناسی شورای گفتگو با محوریت شناسایی موانع و مشکلات تجار در بخش های بانکی، گمرکی و مالیاتی اظهار داشت: مشکلاتی که تجار و بازرگانان در حوزه های مختلف با آن مواجه هستند نتیجه وضع قوانین غیرکارشناسی و غیراصولی است که حرکت فعالان اقتصادی را کند ساخته است.

وی بیان داشت: مشکلات در بخش مالیاتی و به دنبال آن ممنوع الخروج کردن تجار گاها بخاطر مبالغی اندک دلسردی و فضایی آکنده از نگرانی را برای تجار به ارمغان می آورد که زیبنده نیست.

دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: نحوه اجرای قوانین و لزوم دقت در اجرای درست آن و جلوگیری از دوباره کاری و همینطور انجام امورات تجار در کمترین زمان می تواند آینده اقتصادی هرمزگان را متحول سازد.

همچنین در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی و نهادهای دولتی همراه بود مسایل و مشکلات در بخش های مختلف نظیر، گمرکی، مالیاتی و ثبت سفارش به بحث و بررسی گذاشته شد.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=4312

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *