loading

اقدام جدید واحد شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی بندرعباس در حمایت از فعالان اقتصادی


واحد شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی در اقدامی قابل توجه حمایت ویژه خود را از فعالان اقتصادی با نصب بنر در ارگان های مربوطه از جمله استاندای و اداره کل صنعت و معدن استان با هدف اطلاع رسانی بیشتر به فعالان اقتصادی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، مسوول شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی در این رابطه اظهار داشت: این اقدام با هدف اطلاع رسانی بیشتر به فعالان اقتصادی و در راستای ارتباط سریع و آسان بازرگانان با اتاق صورت گرفته است.

حمید نعمت زاده بیان داشت: ما به دنبال شناسایی مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف هستیم ولی در وحله نخست باید ظرفیت های شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی برای بازرگانان تبیین و تفهیم شود.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از شاخصهای اصلی عملکردی دولتها “شاخص بهبود فضای کسب و کار” است، بیان داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس در این زمینه پیشرو بوده و یکی از دغدغه های اصلی ما در اتاق بازرگانی بندرعباس رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار است.

نعمت زاده بیان داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس با ورود به کمیسیون های مختلف و برگزاری نشست های کارشناسی همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت بازرگانان در برهه کنونی به کار بسته است که ارتقا رتبه اتاق در بخش شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی از ۲۲ به ۱۳ خود گواهی است بر این مدعا.

مسوول شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی در پایان از همه فعالان اقتصادی خواست مشکلات حوزه خود را جمع بندی و به صورت مکتوب به دبیرخانه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی ارسال نمایند.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=4587

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *