loading

پیام تبریک ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس به مناسبت سال جدید


رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ را به مردم خونگرم هرمزگان و فعالان اقتصادی تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

نوروز آغازگر فصل بهار و تجدید حیات زمین، بر تمامی هموطنان به ویژه مردم خونگرم هرمزگان مبارک باد. روزی که باید دل ها را از زنگار غبار گذشته شست و در پرتو لطف یزدان شروعی دوباره را آغاز کرد.

امسال بهار دل انگیز و نوروز باستانیدر حالی از راه می رسد که ویروس منحوس کرونا جان بسیاری از عزیزان و هموطنان را گرفت و جایشان امسال کنار خانواده هایشان خالیست و بدون شک مردم تمام توان خود را برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به کار خواهند گرفت و ما حصل این وفاق و همدلی گذر موفقیت آمیز از شرایط سختی است که تصویری افتخار آمیز از فرهنگ غنی شهروندی، مسوولیت پذیری، انسجام و وحدت ایرانیان سرافراز را به یادگار خواهد گذاشت.

اکنون که نسیم دل انگیز بهار مشام جان را می نوازد با امید به اینکه سال آینده به لطف پروردگار سال بی بدیل در رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه هرمزگان عزیز باشد، برای همه مردم به ویزه سنگربانان مبارزه با کرونا، فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان، کسبه و … سالی سرشار از موفقت و سلامتی آرزو دارم.

با تبریک مجدد آغاز سال نو از پروردگار سبحان، پایداری صلح جهانی، سرافرازی ایرانیان عزیز و روزهایی سرشار از نشاط و موفقیت برای مردم خونگرم و مهربان هرمزگان خواستارم.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=4750

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *