loading

ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس مطرح کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس راه را برای سرمایه گذاران خارجی هموار می سازد


رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: اتاق بازرگانی بندرعباس همچون سنوات گذشته و با توان بیشتر تمام تلاش خود را در هموار ساختن مسیر برای سرمایه گذاران خارجی به کار می بندد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، محمدامین صباغی زاده دقایقی پیش در دیدار با سرکنسول کشور قزاقستان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پربار برای فعالان عرصه اقتصاد، اظهار داشت: کشورهای زیادی از اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای سرمایه گذاری در ایران اقدام کرده اند و ایران هم علاقه مند به گسترش روابط اقتصادی خود با کشورهای هدف است.

وی افزود: استان هرمزگان با ظرفیت های متعدد خود در حوزه نفت و انرژی و … مکان مناسبی برای جذب سرمایه گذاران است و ما آماده همکاری با سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف هستیم.

صباغی زاده بیان داشت: اتاق بازرگانی در باب رایزنی برای جذب سرمایه گذاران خارجی و انجام مکاتبات و هموار ساختن مسیر برای آشنایی بیشتر با ظرفیت های استان، آماده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان هرمزگان با حضور سرمایه گذاران خارجی بیان داشت: این همایش فرصت های متعددی را برای استان هرمزگان ایجاد خواهد کرد و باب جدیدی از تعاملات با کشورهای مطرح اقتصادی رقم می خورد.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=544

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *