loading

سرکنسول کشور قزاقستان مطرح کرد: قزاقستان به دنبال ایجاد پایگاه های تجاری در استان های جنوبی ایران است


سرکنسول کشور قزاقستان با بیان اینکه استان های جنوبی ایران ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارند، گفت: کشور قزاقستان بسیار مایل است که با استان های جنوبی ایران به ویژه هرمزگان و چابهار روابط تجاری برقرار کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، دوئلتالی نیسان دقایقی پیش در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس ضمن تبریک و گرامیداشت عید سعید باستانی نوروز اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که با ایجاد پایگاه های اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران بتوانیم از ظرفیت های متعدد این کشور در حوزه های مختلف استفاده نماییم.

وی با بیان اینکه روابط اقتصادی ما با استان های جنوبی ایران هنوز به نقطه قابل قبولی نرسیده است، ادامه داد: دولت قزاقستان در تلاش است تا با ایجاد کانال های ارتباطی بتواند این فرصت را برای کشورش فراهم سازد.

نیسان اضافه کرد: در همین راستا با موافقت دولت ایران مقرر شد قطعه زمینی در هرمزگان و چابهار برای ایجاد ترمینال های ارتباطی و لجستیکی به قزاقستان اختصاص داده شود که با ایجاد این ترمینال ما روابط خود را با استان های جنوبی ایران که سرشنار از ظرفیت هستند را گسترش خواهیم داد.

وی با اشاره به سفر سفیر قزاقستان به استان هرمزگان و شرکت ایشان در همایش فرصت های سرمایه گذاری، بیان داشت: این همایش فرصت خوبی برای ما محسوب می شود تا بتوانیم رایزنی ها را در باب اختصاص زمین و ساخت اترمینال به نقطه قابل قبولی برسانیم.

نیسان با بیان اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس در باب انجام تعاملات و مکاتبات کمک بسیار خوبی برای سرمایه گداران خارجی است، اضافه کرد: استقبال و کمک اتاق بازرگانی بندرعباس برای انجام رایزنی های اقتصادی قابل ستایش است که ما نیز از همکاری اتاق در این زمینه قدردانی می کنیم.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=549

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *