loading

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:


مسیر تولید در هرمزگان هموار نیست / ظرفیت های طلایی هرمزگان را دریابید

 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شعار سال که تکیه اصلی آن بر رفع موانع تولید است اما متاسفانه مسیر تولید در هرمزگان علی رغم ظرفیت های طلایی این استان هموار نیست.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، احمد مرادی در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: بانک ها از یک سو و قوانین و بخشنامه های مخل کننده از سویی دیگر تولیدکنندگان را در تنگنا قرار داده است.

مرادی با بیان اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس جایگاه واقعی خود را در استان به خوبی پیدا کرده است، از تلاش های بی قفه ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس در راستای شکوفایی اقتصادی استان تقدیر کرد.

وی افزود: میزان تاثیرگذاری اتاق بازرگانی بندرعباس در برهه کنونی قابل مقایسه با دوره های قبلی نیست و اینک اتاق بازرگانی بندرعباس مورد وفاق و اعتماد بخش دولتی و بخش خصوصی است.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله اتاق، بیان داشت: خوشبختانه اتاق توانسته است در این مدت یک سال و نیم دستاوردهای بسیار خوبی در بخش های مختلف داشته باشد.

محمدرضا صفا بیان داشت: ما امروز در بسیاری از بخش ها دارای رتبه و جایگاه استانی و ملی هستیم که این مهم جز با همت و همراهی مسوولان و تلاش مجدانه و پیگیری های بخش های مختلف اتاق محقق نمی شد.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی بندرعباس امروز اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان پارلماندبخش خصوصی دارای عملکردی قابل قبولی است و امید است در سال جدید نیز بتوانیم شاخص های اقتصادی استان را تقویت نماییم و مشکلا ت و موانع فعالان اقتصادی را با استفاده از ظرفیت های قانونی و حمایت مسوولان برطرف نماییم.

روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=5555

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *