loading

معاون استاندار هرمزگان مطرح کرد:


عدم حضور مدیران در جلسات حوزه بازرگانی توجیهی ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: عدم حضور مدیران در جلسات حوزه بازرگانی هیچ توجیهی ندارد و با مدیران کم کار در این زمینه برخورد می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، ایرج حیدری پور در جلسه جمع بندی همکاری های سازمان ها با کشورهای عضو اکو که با حضور ریاست و دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس و نمایندگان دستگاه های دولتی همراه بود، بیان داشت: اتاق بازرگانی قلب اقتصاد استان است و همکاری با این نهاد مهم و کلیدی وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه کم کاری در مواجهه با درخواست های بخش خصوصی پیامدهای جدی برای مدیران به همراه خواهد داشت، افزود: حضور در جلسات و ارائه مستندات مورد نیاز برای تقویت بازار محصولات استان در کشورهای هدف مهم ترین اولویت ماست و بدون شک با دستگاه هایی که در این زمینه کم کاری داشته باشد برخورد صورت می گیرد.

برگزاری نشست با کشورهای عضو اکو در راستای معرفی ظرفیت های استان هرمزگان بدون شک بزرگترین دستاوردها در عرصه اقتصادی برای استان به همراه دارد و ادارات و نهادی های ذی ربط باید همکاری های لازم را در این زمینه داشته باشند.

در ادامه این نشست مقرر شد دستگاه های اجرایی ظرفیت های استان در بخش های مختلف را تا اواخر هفته آینده جمع بندی و ارائه دهند.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=5650

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *