loading

افتخاری دیگر برای اتاق بازرگانی بندرعباس


کسب رتبه یازدهم در عملکرد شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی

دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس از کسب رتبه یازدهم در عملکرد شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان که توسط وزیر کشور به رئیس جمهور اعلام شده است، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، دکتر پیام رضایی در این رابطه اظهار داشت: با تلاش ها و پیگیری های فراوان اتاق بازرگانی بندرعباس در شش ماهه نخست سال ۹۹ رتبه اتاق بازرگانی بندرعباس بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اتاق ایران از ۲۲ به ۱۳ ارتقا یافت که این رتبه مجدد در شش ماهه دوم سال ۹۹ با تلاش و پیگیری های واحد شورای گفت و گو از سیزدهم به رتبه یازدهم در بین اتاق های سراسر کشور ارتقا یافت.

وی افزود: برگزاری جلسات منظم ماهیانه، اخذ مصوبات کشوری و استانی و پیگیری مصوبات از جمله آیتم های تاثیرگذار در این رتبه عنوان شده است.

رضایی بیان داشت: حمایت بی دریغ مسوولان استان به ویژه استاندار استان هرمزگان و پیگیری های مسوولان اتاق به ویژه ریاست اتاق سبب ساز حرکت این نهاد به سوی رشد شاخص ها شده است.

دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس در خاتمه بیان داشت: حرکت اتاق از رتبه ۱۳ به ۱۱ آن هم تنها در مدت شش ماه نشان دهنده حرکت هدفمند اتاق به سمت دستیابی به اهداف و جایگاه واقعی خود است و این در حالی است که کرسی ثابت اتاق در جلسات مهم اقتصادی استان همچنان سبب ساز تصمیمات و مصوبات کلیدی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان است که این مهم با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران اتاق بازرگانی بندرعباس محقق شده است.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=5741

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *