loading

هرمزگان ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، سید علی محمد موسوی معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در همایش بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان گفت: هرمزگان ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد..

وی افزود: سرمایه گذاران خارجی آنطور که باید با ظرفیت های کشورمان آشنا نیستند و ما نباید اجاره دهیم با ناهماهنگی ها سرمایه گذاران سردرگم شوند و باید به سمت ائتلاف سرمایه گذاری داخلی و خارجی برویم. و بخش خصوصی را وارد این مقوله کنیم و از ظرفیت این بخش به معنای واقعی استفاده نماییم.

هرمزگان باید به کمک اقتصاد کشور بیاید

دکتر انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان گفت: هرمزگان باید کمک حال اقتصاد کشور باشد و ما باید مشکلات را از میان برداریم.

وی فازود: هرمزگان با ظرفیت هایی که دارد گل سرسبد ایران در عرصه های اقتصادی است و ما از تمام کشورهایی که علاقه مند به سرمایه گذاری هستند استقبال می کنیم.

انصاری تاکید کرد: برگزاری این همایش نقطه عطفی برای معرفی ظرفیت های این استان خواهد بود و امید است شاهد حضور کثیر سرمایه گذاران در این استان زرخیز باشیم.

آفریقای جنوبی به تحریم های آمریکا توجهی نمی کند

سفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران در همایش سرمایه گذاری گفت: آفریقای جنوبی همکاری های اقتصادی خو را با ایران گسترش داده و به تحریم اعتنایی نمی کند.

وی افزود: بسیاری از شرکت های آفریقایی در ایران سرمایه گذاری کرده اند که با این همایش و معرفی ظرفیت ها بدون شک ما سرمایه گذاری های خود را به سمت استان هرمزگان هدایت خواهیم کرد.

وی بیان داشت: آفریقای جنوبی یکی از بزرگترین سرمایه گذاران شرکتهای ام تی ان در ایران است و نقاظ مشترک فراوانی بین ایران و آفریقا وجود دارد.

سفیر آفریقای جنوبی تاکید کرد: کشوری آفریقای جنوبی خود را ملزم به همکاری با ایران می داند.

خواهرخواندگی استان ها برای برای افزایش مراودات تجاری امری ضروری است

ساهین عزیز رئیس سازمان جهانی آتیک در همایش فرصت های سرمایه گذاری گفت: استان هرمزگان مکان بسیار خوبی برای گردشگران است و باید به این ظرفیت ها در این استان توجه بیشتری شود.

وی افزود: ترکیه بدون شک با شناخت ظرفیت‌های این هرمزگان در بحث سرمایه گذاری ورود خواهد کرد و موفقیت‌های بسیار خوبی در انتظار ماست.

این مسوول تصریح کرد: در مقوله گسترش مراودات تجاری مبحث خواهرخواندگی استان‌ها و امضا پروتکل های همکاری بین شهری نیز بسیار حائز اهمیت است که باید به آن پرداخته شود.

حجم روابط تجاری ما با قطر در آینده مثال زدنی می شود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر در همایش فرصت های سرماسه گذاری گفت:حجم روابط تجاری ما با قطر در آینده مثال زدنی می شود

وی افزود: خلیج فارس به تنهایی می تواند نیازهای کل منطقه را تامین کند و ما باید تمام کشورهای حاشیه خلیج را پوشش دهیم.

این مسوول بیان یادآور شد: اگر برنامه ریزی و منسجم عمل کنیم به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید و به شما قول می دهم حجم روابط ما با قطر از میلیارد خواهد گذشت.

هرمزگان را به مکانی ایده آل برای گردشگران بدل خواهیم کرد

سوزنچی مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در همایش فرصت های سرمایه گذاری گفت: در بحث سرمایه‌گذاری با مجوزهایی که از شخص استاندار گرفته‌ایم هرمزگان را به استانی ایده آل برای گردشگران تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: اولین برنامه ای که ما برای این استان پیاده خواهیم ساخت اجرای پروژه بزرگ تله کابین از بندر پل به قشم و جزیره هنگام خواهد بود.

سوزنچی تصریح کرد: دومین برنامه مهم ما به عنوان صندوق سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور سرمایه گذاری در جزیره فارور و ساخت هشت هتل مجهز و فردگاه برای ورود گردشگران خواهد بود که در آینده نام هرمزگان را زبانزد گردشگران خارجی خواهد نمود.

انتهای پیام/ش

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=585

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *