loading

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس مطرح کرد: قزاقستان می تواند تبادلات گسترده ای با هرمزگان داشته باشد


رییس اتاق بازرگانی بندرعباس با بیان اینکه قزاقستان به واسطه نیاز به دسترسی به دریا می تواند وارد تبادلات گسترده با هرمزگان ویژه بنادر بندرعباس به شهید رجایی شود، گفت: : تجار و بازرگانان هرمزگانی با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف حاضر به هر گونه همکاری با سفارتخانه قزاقستان در تهران برای گسترش همکاری ها هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس محمد امین صباغی زاده در دقایقی پیش در دیداری دوستانه با سفیر قزاقستان و هیئت همراه یادآور شد: هرچند طی سال‌های اخیر نشست‌های متعددی در سطوح مختلف در ین فعالان اقتصادی و سیاسی دو کشور برگزار شده است اما اعتقاد ما بر این است که برای معرفی ظرفیت های هرمزگان باید برنامه های بیشتری را ارائه دهیم.

صباغی زاده با اشاره راه اندازی کنسولگری قزاقستان در بندرعباس اضافه کرد: ما به جرات و با تکیه بر داشته های انسانی سرمایه ای و تجاری امکاناتی می توانم بگویم که توان افزایش همکاری ها را با کشوره قزاقستان داریم و چه بسا که بتوانیم کلید افزایش همکاری‌های بین دو کشور را از هرمزگان بزنیم.

 

 

سفیر قزاقستان : هرمزگان می تواند عامل گسترش روابط ایران و قزاقستان باشد

 

پایانه لجستیکی قزاقستان را در هرمزگان راه اندازی می کنیم

 

سفیر قزاقستان در تهران گفت: استان هرمزگان با ظرفیت های عدیده ای که دارد می تواند یکی از عوامل مهم گسترش روابط توجه تجاری بین ایران و قزاقستان باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس دراگا اشتانبوک در دیدار دوستانه با رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت از آنجا که دولت ایران قطعه زمینی را در هرمزگان به دولت قزاقستان واگذار کرده ما در آینده پایانه لجستیکی خود را در این استان بنا خواهیم کرد.

وی افزود: از آنجا که تمرکز دولت قزاقستان بر روی صادرات معطوف شده است در بخش واردات نیز ما تمایل داریم محصولات خاص استان هرمزگان نظیر خرما و محصولاتی که در کشور ما تولید نمی شود را به کشورمان وارد کنیم.

اشتانبوک ادامه داد: ما به ظرفیت‌های استان هرمزگان به خوبی واقفیم و از این رو دولت قزاقستان تصمیم گرفت کنسولگری خود را در این استان راه اندازی تا بتوانیم سطح تجارت خود را با هرمزگان به نقطه قابل قبولی برسانیم.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=607

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *