loading

اهدا ۲۵ کسپول اکسیژن به مراکز درمانی خمیر از سوی اتاق بازرگانی هرمزگان


کمک های پارلمان بخش خصوصی به مراکز درمانی هرمزگان ادامه دارد

در ادامه کمک های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان به مراکز درمانی استان ۲۵ کپسول ۱۰ لیتری و ۲۵ ریگلاتور پزشکی توسط این اتاق به بیمارستان سید عبدالباقی نیاپور بندر خمیر اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، در هفته های اخیر با توجه به پیک پنجم و ادامه همه گیری بیماری کرونا و افزایش مراجعات بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان نیاز مبرم به کپسول اکسیژن محسوس بود که اتاق بازرگانی هرمزگان بلافاصله اقدام به تهیه این کپسول ها و ارسال آن به بیمارستان خمیر نمود.

یادآور می شود اتاق بازرگانی هرمزگان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ارسال کمک های گوناگون تلاش کرده است همسو با مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، از تبعات منفی بیماری کرونا بکاهد و بنا به تاکید مسوولان اتاق این کمک ها تا پایان بیماری کرونا توسط بخش خصوصی ادامه می یابد.

لازم به ذکر است مسوولان بیمارستان این شهرستان، رسانه و کمپین مردمی مبارزه با کرونا بندر خمیر از زحمات بی دریغ مسوولان اتاق به ویژه محمدرضا صفا ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان و دکتر محمد آشینه عضو هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی به پاس پیگیری های ویژه و کمک به مراکز درمانی این شهرستان تشکر و قدردانی ویژه نمودند.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=7375

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *