loading

الفبای کارآفرینی


کتاب الفبای کارآفرینی نوشته‌ی محمدرضا عباسپور و امیردانیال ساعدی، شما را در حوزه‌ی راه اندازی کسب و کار راهنمایی و با نتایج مثبتی همراه می‌کند. در این اثر گفته می‌شود که کارآفرینی چیست؟ چرا باید کارآفرین باشید و فعالیت‌های کارآفرینی انجام دهید؟ و در نهایت چطور یا چگونه کارآفرین شوید؟

در بخشی از کتاب الفبای کارآفرینی می‌خوانیم:

مثلاً توی مجموعه یک چیزی خراب شده، نباید افراد بیان و از شما بپرسند که باید چیکار کنند و این موضوع رو با فردی که در تیم مسئول این کار شده در جریان بذارن و به کمک اون فرد حلش کنند. شما باید برای کار خودتون یک ارزش تعیین کنید و مثلاً معیار و ارزش شما برای انجام کار صداقت، کیفیت و برخورد خوب با مشتری باشه. باید در نظر داشته باشید که به عنوان یک کارآفرین سرعت تصمیم‌گیری خودتون رو بالا ببرید و در سریع‌ترین حالت ممکن در مورد یک موضوع تصمیم‌گیری کنید.

البته با وجود سرعت باید کیفیت تصمیم‌گیری خودتون رو هم بالا ببرید و به طور دقیق عمل کنید تا مشکلی در ادامه کار براتون پیش نیاد. همچنین شما در بحث تصمیم‌گیری نباید قاطعیت رو فراموش کنید و به عنوان یک مدیر باید در تصمیماتی که می‌گیرید قاطع باشید. مهارت نه گفتن رو یاد بگیرید و به هر کاری جواب مثبت ندید! به طور کلی باید بگیم که افراد فوق موفق در گرفتن تصمیم برای انجام کارها تعلل ندارند و برای همین همواره موفق هستند.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=8289

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *