loading

سرپرست معاون اقتصادی استانداری هرمزگان مطرح کرد:


سرپرست معاون اقتصادی استانداری هرمزگان مطرح کرد:

بخش خصوصی سمبل حرکت است

سرپرست معاون اقتصادی استانداری هرمزگان گفت با بیان اینکه بخش خصوصی در دنیا و در عرصه اقتصاد سمبل حرکت است، بیان داشت: نبض اقتصاد دنیا در دستان بخش خصوصی است و در واقع این بخش دولتی است که باید فرمانبردار بخش خصوصی باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، فیروزی در جلسه هماهنگی رتبه بندی فعالان که در هتل هما با حضور پارلمان بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت: توسعه پایدار در تمام بخش ها به ویژه در حوزه اقتصاد در دستان بخش خصوصی است.

فیروزی تصریح کرد: هدایت سرریز سرمایه گذاری ها به سمت هرمزگان و هدایت مالیات آلایندگی های صنایع بزرگ به استان هرمزگان از برنامه ها و الویت های ما در حوزه سرمایه گذاری و صنعت است.

وی افزود: هرمزگان علاوه بر پتانسیل بالایی که در بخش های مختلف دارد اقوام زیادی از استان در کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی می کنند که خواهان نقش آفرینی در توسعه و گسترش اقتصادی استان هستند که باید از این ظرفیت بالقوه نهایت استفاده را برد.

فیروزی تصریح کرد: بخش اعظمی از مشکلات فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت شورای گفتگو و پیگیری مصوبات حل و فصل می شود و دولت با تمام توان در استان در خدمت بخش خصوصی است و هیچ مانعی برای برگزاری نشست با بخش خصوصی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ظرفیت های استان هرمزگان به گونه ای است که می توان با توسعه متوازن در بخش های مختلف رشد چشمگیری در حوزه اقتصاد به وجود آورد که این مهم نیازمند واگذاری امور به بخش خصوصی و برداشتن موانع و فرصت سوزی ها از مسیر این بخش مهم و پویا است.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=8514

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *