loading

اتاق بازرگانی بندرعباس برای روابط بیشتر با پاکستان آماده است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: با توجه به گسترش روابط تجاری ما با پاکستان به ویژه در زمینه برگزاری نمایشگاه ها و همچنین با توجه  ظرفیت های تجاری استان هرمزگان، این اتاق آمادگی خود را برای گسترش روابط تجاری مستحکم با پاکستان اعلام  می نماید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، محمدامین صباغی زاده در حاشیه دیدار خود با سفیر پاکستان اظهار داشت: روابط ایران با پاکستان در بعد تجاری همیشه قابل قبول بوده است و امید است بتوان با برقرار سایر خطوط حمل و نقلی صادرات به این کشور رابه نقطه قابل قبولی برسانیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی بندرعباس همواره این آمادگی را دارد که با تجار پاکستانی در تمام ابعاد همکاری لازم را داشته باشد.

در این دیدار دو طرف بر لزوم گسترش روابط دو کشور در همه زمینه ها به ویژه تجارت با توجه به روابط ایران و پاکستان و مشترکات فرهنگی و نیازهای اقتصادی و تجارت تاکید کردند.

پاکستان برای گسترش مراودات خود با ایران نیازمند خطوط حمل و نقلی بیشتری است

وزیر مخنار سفیر پاکستان با بیان اینکه اینکه کشورش گسترش روابط تجاری با ایران را همواره  در راس برنامه های خود قرار داده است، گفت: ما برای گسترش روابط تجاریمان با ایران نیازمند خطوط حمل و نقلی بیشتری نظیر خطوط هوایی و دریایی هستیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، عمران حیدر در دیدار با ریس اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت:
دولت های ایران و پاکستان تمایل زیادی دارند که در تمام زمینه ها با همدیگر کار کنند و هم اینک نوبت به عملی کردن این خواسته هاست.

وی بیان داشت: مردم دو سوی مرز ایران و پاکستان با هم مشترکات زیادی دارند که باید از این فرصت برای گسترش روابط اقتصادی استفاده کرد.

عمران حیدر تاکید کرد: مبادلات تجاری بین ایران و پاکستان تنها از طریق زمینی نباید انجام شود بلکه باید زیرساخت های حمل و نقلی دیگر را فراهم کرد  تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید.

نذرمحمد رانجها رایزن بازرگانی پاکستان نیز در این نشست  با اشاره به اینکه باید موانع و محدودیت های موجود ترانزیتی حمل و نقلی وارزی برای تجار دو طرف تسهیل و رفع شو،د بیان کرد: در تلاشیم با پرپایی نمایشگاه تخصصی و عمومی مشترک زمینه ای برای شناخت هر چه بیشتر محصولات و سرمایه گذاران و تجار دو کشور به وجود بیاوریم.

لینک کوتاه مطلب:https://bndccim.com/?p=369

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *